Lilla Theo

Lilla Theo

söndag 29 januari 2012

Hej igen

Då var det dags att skriva lite här igen.. Jag har ej kunnat skriva då jag sj läggat på sjukhuset. Men nu är jag hemma igen sedan i fredags.. Denna veckan som kommer blir en vecka med mycket bus och mys för på torsdag börjar äntligen Theo på dagis igen :) Han längtar så till alla kompisar på grodan :) I onsdag var han där i 4 timmar för att Roger jobbade , jag låg på sjukhuset o min mamma kunde bara ha han till kl 13 men det hade gått jätte bra vilket är skönt.. Vi får hoppas det går lika bra när jag ska lämna :) Men det tror jag helt säkert för dem är ju så bra på Theos avd... Vi vill även tacka min mamma för att hon har ställt upp denna veckan och haft Theo när jag varit på sjukhuset så att Juppe kunde vara hos mig istället :) Imorgon måndag ska jag på interjuv i Malmö kl 13,30 ska bli spännande :)
Då ska Theo ha mys eftermiddag med sin pappa det är dem värda :)

Nu vet jag ej vad jag ska skriva mer men kommentera gärna :)
Hoppas många personal o föräldrar från Theos fsk följer Theos resa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar