Lilla Theo

Lilla Theo

tisdag 10 januari 2012

Hej alla Glada

Det har hänt en del sedan jag skrev sist.. Dagen innan nyårsafton blev Theo utskriven från Helsingborgslasarett. Sen på nyårsafton blev vi inskrivna igen för att han fick magsjukan :( Iförrgår lyckades han ramla ner från vår säng och sen slå huvudet i en förlängningssladd .. Så det var bara upp på akuten det tog 10 min sen blev vi inskrivna på Barn Avd Röd för ett dygn observation... Idag har vi varit på sjukhuset igen för att ta pk-prov men har ej fått svaret än.. Imorgon blir det nog en runda till Theos dagis o hälsa på innan jag sj ska upp till Ängelholm på interjuv :)
Då ska Theo vara hemma och mysa med sin fina pappa.... Den 28 januari ska jag o J på fest hos hans kusin... Tack Maria för att Theo får sova hos sin kompis Samuel :).......
NU vet jag ej vad jag mer ska skriva men skriver mer imorgon efter interjuvn...

KRam på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar