Lilla Theo

Lilla Theo

söndag 22 januari 2012

Söndag!!!

Då var denna veckan också slut :) Bara 1,5 vecka kvar nu innan Theo ska tillbaka till sitt underbara dagis, som han längtar... Blir att hälsa på någon dag mer så kommer det gå super bra sen när det väl är dags :).. Jag vill bara säga att jag är väldigt glad att vi fick in Theo på Vittra Raus dem är bäst där ute. Både personal o rektor :) Denna veckan får vi se vad som händer, jag hoppas iallafall att mina magsmärtor försvinner annars får jag nog uppsöka sjukvården :( Hatar ha ont i magen för jag kan bara ligga ner eller stå och det e rätt jobbigt när man har barn som vill leka ju :(...... Igår hade vi det jätte mysigt hos några av våra bästa vänner saknar dem redan :p men vi ses snart igen :)
På tisdag ska Theo röngas + mätas och vägas :) Hoppas att han ej samlat på sig.. Ska även ringa hans sköterska imorgon om några saker........

Kram på er alla där ute

Kommentera gärna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar