Lilla Theo

Lilla Theo

torsdag 19 januari 2012

Familjemys

Idag gick vi upp kl 09.15 efter att fått varsin kram av Theo...Jag frågade han då om han ville gå till öppna förskolan men han sa Nej mamma o gick in på sitt rum... Han lekte där inne till lite efter 11 hur fint som helst :) Sen somnade han i min famn i soffan vid 12..... Vid 13,30 åkte jag ner till stan för att mysa lite sj skulle även på möte om en föräldrautb som jag ska börja gå... Det ska bli spännande :)...När jag kom hem så kom Theo ut från sitt rum då hade han lekt där inne ca 1 timme igen, det e så kul att se hur bra han leker ensam med :)....... Vi åt middag sen det blev kött o pommes idag.... Sen blev det glass till efterrätt gott gott :)..... Imorgon får vi se vad vi hittar på när vi vaknar , men det är rätt mysigt och bara gå med pyjamnas hela dagen o mysa med familjen.....

1 kommentar:

  1. Svar på kommentaren på inlägget Hej.... Till Linda.. Den är rätt stor, dem vet ej vad dem ska eller kan göra med den.. Om den behöver op eller ej... Den gör att han svävar i risken för hjärtsvikt varje dag.......

    SvaraRadera