Lilla Theo

Lilla Theo

måndag 16 januari 2012

Måndag

Då var det ny vecka med nya tag.. IDag har vi varit på Theos dagis och hälsat på, hans assistent blev överlycklig när hon fick träffa han... Han fick även gå med in idag då det ej var så mycket barn... Sen hann vi inte mer än utanför grindarna innan prinsen sov i vagnen :).. När vi kom hem blev det lite lunch innan det bar av till öppna förskolan... Men innan vi gick dit så pratade vi med hans hjärtsköterska och fick godkänande att dra sonden på han... Så fin han är nu utan sond, han var fin med den också men finast utan... Nu sover lilla prinsen han var ju trött efter en dag med massa bus.. Imorgon blir det öppna förskolan igen på fm sen hoppas vi på fint väder så vi kan gå ut och leka nu när hans pappa är ledig :).....

Jag vill även säga att jag älskar mina prinsar, min släkt och mina vänner ni är guld värda när man behöver...:) <3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar