Lilla Theo

Lilla Theo

onsdag 18 januari 2012

Onsdag

Idag sov vi till kl var 9.20 sen blev det frukost.. När vi fått i oss det så bar det av till mina föräldrar för att hämta badblöjor till Theo.. Vi tog bussen dit först träffade vi Theos gammelfaster på 1.an och sen Theos morfar o kusin på 3.an.... När vi kom fram blev det lite fika med mackor :) Sen kört dem oss till sjukhuset...Idag skulle Theo ta nytt pk-prov och sen bada på sjukhuset... Allt detta gick super bra.. Theo kunde vara i vattnet 35 min utan att bli blå så skönt att se :)... Efter badet gick vi hem för att mysa massa, det blev även lek på Theos rum.... Imorgon får vi se vad det blir för äventyr på fm kanske dagis men ej säkert.... På eftermiddag ska jag på möte... Sen får vi se vad som händer på kvällen :) Saknar massa personer i mitt liv just nu... Vill bara lyfta luren och ringa men tyvärr har jag ej nummert till himelen :(............Jag saknar att kunna ringa min älskade morfar eller som vi se mofor :).... Han kallade alltid mig för Makilla och det har aldrig någon annat fått säga till mig utan det e bara morfar som fick............ När man tänker tillbaka så på alla dessa minnen man har med dem man förlorat så är tårarna väldigt nära samtidigt som man ler i själen :(.......
Nu vill vi ha vår/sommar så det inte är så mörkt o dystert för då tänker man ännu mer..........
Skriver mer imorgon......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar