Lilla Theo

Lilla Theo

onsdag 1 februari 2012

Imorgon är det dagis igen

Hej alla
Igår hade jag och Theo en mamma/son eftermiddag på väla och sen middag hos mamma o pappa :) Även min lillebror var hemma lika trevligt som vanligt att träffa han... Idag har jag och Theo gjort en massa saker besökt mitt gamla jobb, varit hos Theos g-mormor, badat, tagit pk-prov och sen på rytmik innan det blev att åka o handla det sista till dagis imorgon med mina föräldrar..Vi ska även sova hos dem inatt för jag har rätt ont just ikväll skönt att kunna sova här när J jobbar :)
Som sagt imorgon ska Theo till dagis igen på riktigt efter 2,5 månad hemma.. Det ska bli skönt och han är ju så pigg nu men jag ska vara med tors och fre som en liten inskolning men jag vet att allt kommer gå super bra... NU är det dags att snart gå och sova så man kommer upp och iväg imorgon. Man har ju kunnat gå o myst hela förmiddagar i 2,5 månad nu men skönt med rutiner igen...

Hörs imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar