Lilla Theo

Lilla Theo

fredag 25 december 2009

Hej

Då har man precis kommit hem från stan älskling är kvar på dickens, men jag vågade inte vara kvar för där blev så mycket folk o man vet ju aldrig om man blir tillknuffad i magen.....

Idag har vi varit hos mormor o fått god mat :)
Syrran o hennes familj var också där... Idag fick jag hålla min systerson som blir 2 månader på onsdag för första gången:)
NU längtar jag massor tills min kommer :)

Just nu har min bebis i magen börjat med att vända sig så den sparkar inåt mot alla organ o det gör svinont.......... O sen uppåt så jag mår illa visst e det äkta kärlek.....

Imorgon ska vi fira hos mamma o pappa med storebror o hans familj, mormor o lillebror även vår ena farbror är här hos mamma o pappa.... Min älsta systerson kommer också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar