Lilla Theo

Lilla Theo

tisdag 22 december 2009

Då var det lillejulafton :)

Tänk vad tiden går nu är det snart Julafton då ska jag o sambon till min pappa för att inte han ska behöva sitta själv :)

Idag blir det jobb mellan 10-16.30 sen ska jag ner på stan o träffa älskling då ska vi handla den sista julklappen till min lillebror han kommer döda mig när han ser vad han får ;)
Sen ikväll blir det uppesittarkväll med bingolotto o lite julmat bara jag o sambo som det ser ut nu kanske hans syster också kommer hit men vet ej än.....

Efter 16,30 idag så går jag på semester o börjar inte jobba förrän den 11 januari igen ska bli så mysigt att vara hemma o mysa med min älskade juppe :) Kommer säkert bli mycket tid till min familj med :)

Den 4 januari ska jag träffa läkaren o be dem sjukskriva mig 25 % hoppas dem gör det annars skiter vi i dem o tar den smällen att vi förlorar på det för vi måste tänka på mer än pengar nu

Ha en bra dag på er

2 kommentarer:

  1. Hej gumman......
    Vad skönt att höra hur det gick i Lund.
    Hoppas ni får en underbar jul oc massor av klappar. Din bloogg är jättefin och intressant att läsa.
    Kram på er alla tre tihihi mimi

    SvaraRadera
  2. Vad du e snäll gumman älskar dig

    SvaraRadera