Lilla Theo

Lilla Theo

torsdag 17 december 2009

Då var man snart i v 27

Hej hej

Efter lite tjatande från min syster så tänkte jag att jag fick blogga lite :)
Alla vet ju att jag väntar barn o går in i v 27 nu på söndag tänk vad tiden går fort :)

Förra onsdagen fick vi veta att barnet i magen har ett hjärtfel det känns rätt jobbigt. Vi var tillbaka på sjukhuset på torsdagen då fick vi veta att det var ett allvarligt hjärtfel. Så länge bebisen ligger i min mage är det inga problem men så fort den kommer ut så måste den upp på oprationsborden det kommer bli jobbigt att se sitt lilla barn ligga där.

Det som e fel e att höger kammare inte fungerar o det e den som ska göra så att barnet får syre sen när den kommer ut så dem måste operera den..
Jag kommer få födda i Lund så dem kan börja med oprationen direkt när den kommer ut....

Då var det snart jul tänk vad tiden går fort det har snöat en del här i helsingborg...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar