Lilla Theo

Lilla Theo

fredag 25 december 2009

Hej alla

När vi var i Lund fick vi ett nytt beräknings datum :)
Så igår gick jag in i v 29 :) hoppas det stämmer nu
Igår var vi även hos min pappa för att äta lite julmat det var gott min farbror var även där....
Sen när vi åkte ifrån dem så gick vi inom Stinsen för att prata lite med min lillebror vi tog även en öl o cola :) Det var gott
Sen åkte vi hem somnade vid 1.30 för jag mådde lite illa när jag kom hem :P
Undra om det e barnet som gör det hehe

Idag blir det middag hos mormor för att fira jul med syrran o hennes familj
Kommer upp kort sen både här o på min bilddagbok :)

Imorgon ska vi till mina föräldrar igen då ska vi fira med min storebror o hans familj+ min lillebror + mormor + mina föräldrar o min farbror

Jag längtar bara till nästa år när vårt lilla hjärta också e med o firar jul :)

Ha en fortsatt trevlig Jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar