Lilla Theo

Lilla Theo

torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År

Då var det nyårsafton idag :)
Vi ska till min sambos syster o fira med henne o hennes barn det ska bli jätte mysigt:)
Vi har även lilla Samuel här inatt för vi saknade han det är så mysigt när här är smått...Jag bara längtar tills vår lilla skatt kommer :)

Idag går jag in i v 30 tänk att jag bara har 10 veckor kvar sen finns vår lilla skatt hos oss :)

Idag är det 1 år sedan jag var med min älskade morfar på sjukhuset för att han hade ramlat, det var sista gången jag fick se min morfar i livet för sen gick han bort den 14 januari.. Jag saknar han massor o när jag tänker på att han inte får se sina barnbarnsbarn växa upp så gör det ont i hjärtat:(

Som tur är så har vi kvar vår underbara mormor som vi älskar av hela våra hjärtan:)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER HÄR INNE
Önskar
Vi 3 här

Vi höres nästa år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar