Lilla Theo

Lilla Theo

tisdag 29 december 2009

En ny dag o nya tag

IDag fick vi en ny tid ner till Lund:)
När jag höll i brevet så skakade jag, detta är så jobbigt..
Jag hade nästan tagit bort det från mina tankar men nu kom det upp igen när vi fick lappen:(
Vi ska ner där den 11/1-10 kl 14.15 pappa ska köra oss hoppas allt ser bra ut nu så den lille slipper så stor opration

Jag älskar min underbara sambo som finns vid min sida hela tiden i både vått o torrt

Jag älskar vår familj släkt o vänner med som stöttar oss båda,nu när allt e jobbigt..... Dem som ställer upp mest e våra kollegor på våra jobb

Nu ska vi snart bort till öb om bara Simone kan äta sin macka det har bara tagit nästa 2 timmar att äta 2 mackor, skönt att man får veta att man lever :)
Samuel sover där ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar