Lilla Theo

Lilla Theo

måndag 4 juli 2011

Theo kan gå



Denna helgen har varit helt underbar. I Lördags blev det först dop för lilla Sander sen blev det marknad i Åstorp innan vi åkte hem till familjen Ekstrand/Nilsson för att grilla sen sov vi över där, mycket trevligt :)

Sen på söndagen åkte vi till Malmös folkets park för att åka karuseller jätte kul :)

Idag har Theo varit på dagis han hade myst hela dagen med sin ass, han har ju varit hemma länge nu.. Imorgon ska han vara ledig för att jag o Theo ska åka till min storebror med fam.. Jag ska även på interjuv imorgon :)

Imorgon fyller även min bästa vän år :) Älskar dig gumman...

Tyvärr så har jag o juppe det jätte jobbigt just nu, hoppas vi klarar denna krisen med .. Men det e inte lätt att ha ett sjukt barn det tar jätte mycket på förhållandet...






Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar