Lilla Theo

Lilla Theo

tisdag 12 juli 2011

Hej

Idag så tog vi det lungt på morgonen så jag fick ringa dagis o säga att vi kom senare för att vi kom ner 8,45 o det brukar ta ca 30 min till dagis på cykel men idag tog det bara 15 min :) Nu är det bara 3 dagisdagar kvar sen har Theo semester i 2 veckor får se vad vi hittar på.. För första veckan är det bara jag o Theo hemma för Juppe jobbar den första veckan. Sen v 30 på måndagen så åker vi till skara för att sova på hotel ska bli mysigt att sova på hotel utan att det är i Lund... Sen på tisdagen blir det Skara Sommarland.. Kom gärna med förslag vad vi kan göra nästa vecka eller om ni vill ses o bara leka :)
NU ska jag kolla på Allsång På Skansen sen blir det nog badet för mig innan det blir sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar