Lilla Theo

Lilla Theo

onsdag 6 juli 2011

hej

Då var det onsdag tänk vad veckorna springer iväg. Idag så kom Theo gående emot mig när jag kom för att hämta han på dagis.. Efter dagis gick vi till maxi för att träffa Juppe (Theos pappa) Vi åt kvällsmat där o glass till efterrätt gott gott.. Tänk att idag är det 15 månader sedan vi åkte ner till Lund för att lilla theo skulle föddas :) Just nu för 15 månader sedan så hade mitt vatten gått för ca 20 min sedan :)
Jag har kommit fram till att jag är glad att jag har just den pappan till min son som jag har.. Hade inte klarat allt sj som vi gått igenom. Klarar knappt att tänka tillbaka på allt vi varit med om utan att få tårar i ögonen än :(
Imorgon efter dagis får vi se vad som händer får se hur trött Theo är för han ska vara länge på dagis imorgon ända till kl 16, sen på fredag är det Juppe som ska hämta han med cyckel :) För jag ska på möte kl 14..
Vet vad jag mer ska skriva
Kram på er alla

2 kommentarer:

  1. Nej ni har verkligen haft ett tufft år! Men tänk vad starka ni är som har lyckats gå igenom allt det här! När min sambo och jag tänker igenom det "lilla" vi har gått igenom så är det inget jämfört med vad ni har gått igenom. Ta hand om er och njut av varandra! kram

    SvaraRadera
  2. Tack för det
    Det värmer att höra sånt

    SvaraRadera