Lilla Theo

Lilla Theo

onsdag 13 juli 2011

Halva veckan gått

Tänk vad tiden går fort redan onsdag kväll.. Idag när jag satt och åt lunch på mc så kände jag bara för att jag vill hämta Theo lite tidigare från dagis :) Så jag åkte bussen ut till dagis redan kl 12,45 dem såg lite chockade ut när jag kom så tidigt. Theo hade precis vaknat när jag kom så jag slapp att väcka han :) Sen stack vi till bussen som skulle ta oss till stugan, detta visste inte Theos pappa om :) Han blev jätte glad att se Theo, han har inte sett han sedan i måndags morse för han jobba natt denna veckan med.. Sen är det bara en veckas jobb till för han och sen semester i en HEL vecka...Då blir det ju äventyr med mina föräldrar och det ska bli super mysigt :) Det behöver vi verkligen..
Fick veta idag att Theo slipper några extra undersökningar innan det är dags för operation.. Som det ser ut nu så blir det operation i Oktober, det känns både positivt o negativt så klart.
Det positiva är att detta är förhoppningsvis den sista operationen som han ska behöva gå igenom. Det negativa är ju all oro som vi föräldrar kommer ha den dagen..
Men som tur är så har vi en fin familj/släkt och en massa "Vanliga " vänner och en massa " hjärt" vänner som har gått /ska gå igenom samma Helvete som vi ska göra..

Kommentera gärna roligare att skriva då
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar