Lilla Theo

Lilla Theo

fredag 8 april 2011

Hej

Tänkte jag skulle bli bättra på att uppdatera varje dag hehe IDag har vi varit på sjukhuset sista dagen för inställning på medcinen, allt har gått jätte bra. Tycker vår fina son är en riktig kämpe.. Dem säger att man inte får mer än vad man orkar/ klarar av, jag börjar undra hur stark man är igentligen.... I helgen blir det en massa mys för mig o Theo :) min fina sambo ska jobba hela helgen.... Vi får se vad vi hittar på jag har mina små planer men inget planerat.... IDag för 1 år sedan låg vår lilla kämpe på Neo i Lund o vi visste verken ut eller in sen på kvällen flyttades han till BIVA en natt, så imorgon är det exakt 1 år sedan vi kom ner till världens bästa avd 67 i Lund dem är bara bäst där.. Jag kan inte fatta vad det året har blivit av samtidigt som det känns som evigheter sedan det hände... KRam på er alla kommentera gärna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar