Lilla Theo

Lilla Theo

torsdag 21 april 2011

Förlåt

Först vill jag be om ursäkt att jag ej uppdaterade igår.. Men jag var så trött på kvällen så jag orkade inte... Igår var jag,Theo o hans kompisar Ängla o Lo på Fredriksdal o firade med påskfest.Theo var påskgubbe på påskfesten. Det var fint o trevligt kommer göra om detta fler år :)
Annars hände ej så mycket igår jag o Theo var o handlade i Hyllinge med Theos mormor o morfar, sen blev det hem till dem o äta middag :) Det var lika gott som vanligt :)

Idag är det långfredagen Juppe har fått 2 påskpressenter från mig o Theo
En kopp där det står Världens Bästa Pappa och sen en biljett till HIF-Assyriska idag :) Theo fick en tröja i pressent :) Det kommer kort på den sen :)

Annars blir det bara en massa mys hela påsken mina föräldrar jobbar from imorgon em så vi kan ej fira med dem.. Kanske kan hitta någon dag..

Jag tycker att högtider är jobbigt detta året för jag är så rädd att vi ska behöva fira dem på sjukhuset men vi har klarat midsommar,jul,nyår o nu påsken hoppas jag :)
Sen saknar jag alla som inte kan vara med och fira påsk med oss...

Mina tankar går till dem föräldrar som kämpar varje dag med sina barn som är sjuka och till tre hjärtfamiljen som inte får ha med sina söner o fira påsk..

Glad Påsk På Er Alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar