Lilla Theo

Lilla Theo

onsdag 20 april 2011

1 år sedan

Idag är det exakt 1 år sedan vår fina son fick en blodpropp i ett rör dem hade satt in 4 dagar innan.. Han fick göra om samma op men det var ingen rolig dag för han liv hängde i luften.. Frågan är om han såg något ingen annan sett :s

Idag ringde min fina syster mig vid 9 o frågade om vi ville med till city gross i hyllinge o iochmed att Theo ej kräkt sedan igår eftermiddag så kunde vi ju följa med :) det var jätte kul sen när vi kom hem, blev det mys på balkongen innan vi stack iväg o handla lite middag som Juppe skulle ha med på jobb.. När vi handlat gick vi bara hem o hämtade våra saker sen stack jag o Theo upp till sjukhuset för att mäta, väga o ge spruta :(
Theo bara skrek när han fick sprutan tycker det e så jobbigt men sen efter så fick han en glass så han glömde rätt fort vad dem hade gjort..Sen blev det upp till mamma o pappa ( Theos mormor o morfar) där blev det bus o sen middag gott gott tack älskar er...

Jag har ej tänkt jätte mycket på just dagen så mycket som jag trodde jag skulle göra. Men nu ikväll så e inte tårarna långt borta....

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar