Lilla Theo

Lilla Theo

fredag 21 februari 2014

Fredag

Då börjar även denna veckan lida mot sitt slut... Denna helgen blir det lite barnkalas o kanske lite annat med som jag ej kan skriva här pga att personen detta gäller läser hihi
Theo skulle egentligen göra CT-röntgen den 27/2 men det blev ändrat helt...
Den 4/3 åker vi ner till Lund för att sova där för att sen den 5/3 ska Theo göra en MR-röntgen istället... Jag håller alla mina tummar för att detta snart e över för vår lilla kämpa.. Lider så jävla mycket med han... Jag vet att läkarna gör det dem måste för att hjälpa han men detta är ändå jätte jobbigt :( Vill bara spola fram tiden till när vi har fått svaret.... Så vi vet vad som händer... Det som är jobbigast är att det e snart Caspers 1 års dag.. Hoppas att vi slipper vara i Lund när det e hans dag... Fast att inte han vet de så vet vi de :´(

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer nu har jag fått skriva av mig lite

En fråga till er som läser....

Måste syskon för er bara vara kött o blod eller kan det vara riktigt bra vänner med <3 p="">
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar