Lilla Theo

Lilla Theo

måndag 3 februari 2014

år 2013

Hej
Då var det dags att skriva igen. Det var ett rätt långt tag sedan jag skrev här överhuvudtaget
Det har hänt mycket saker runt omkring oss både positivt och negativt <3 p="">Lillebror föddes den 10 mars 2013 kl 9.32 4630 gram o var 55 cm lång. Han fick namnen Casper Erik Mikael Frej <3 p="">Den 25 maj döptes lilla prinsen gudföräldrar blev Morbror Mikael o pappas kusin Erika <3 p="">I somras fick även hela familjen o släkten på min sida ett jobbigt besked syrran yngsta fick konstaterat att han har epilepsi vilket blev jobbigt för alla men det som e positivt med det e att han o våran Theo har stöttat varandra massor i att ta sina mediciner <3 p="">
Den 26 oktober sa jag o Roger ja till varandra i Kyrkan så nu heter även jag också Frej :)
Julen blev helt underbar med familjen, släkt o vänner <3 p="">Vi har även flyttat i våras <3 p="">Theo har även slutat på dagis o börjat hos dagmamma from april det fungerar super bra

Den 5 december var vi på ultraljud på Theo precis som vanligt.. När vi satt på undersökningen hittade läkaren i hbg något som liknade något slags vätska under hjärtat han fick lite vätskedrivande mediciner , vi fick komma tillbaka 13/12 även då fanns vätskan/ blodet kvar så dem satte in en till medicin och skickade remiss till lund <3 p="">Den 18/12 åkte vi dit då blev det ultraljud o ett blodprov dem ändrade ingen men ville se oss i mellandagarna så vi kom ner igen 27/12 då såg de likadant ut fortfarande... Vi fick ny tid i Januari då började även Theo bli påverkad o trött så då bestämdes att han ska få göra en ct-röntgen till att börja med sen vet vi ej så mycket mer om de...

Imorgon åker jag o Theo till Lund för att på Ons ska Theo göra operation på Vätskebråk i pungen vilket kommer gå super bra <3 p="">
Vår fina Theo har även slutat med Napp o Blöja på dagen stora killen nu

Tack för denna gången ska börjar uppdatera oftare <3 nbsp="" p="">

2 kommentarer:

  1. Hajje PåDajje! <3 Snella uppdatera bloggen oftare. det är spännande läsning och det är intressant. nu ska jag sova. har feber och måste sova. / KajZa

    SvaraRadera
  2. Tack för den kommentaren trots jag inte vet vem du e men men :)

    SvaraRadera