Lilla Theo

Lilla Theo

onsdag 9 november 2011

Hej alla som följer min blogg kul att se... Nu hoppas jag även att vi slipper läsa allt skit som någon skriver på mina inlägg.... För jag måste godkänna alla inlägg nu så jag vill att ingen skriver annonym mer utan skriver ut sina namn....

Idag har vi varit på BVC för att Theo skulle göra sin 1,5 års kontroll... Han väger nu 12,2 och är 87 cm lång. Tänk vad stor han börjar bli... Sen åkte vi till min storebror och hans familj med mina föräldrar.. Det var lika trevligt som alltid... Där är många man kommer sakna när vi är i Lund men samtidig så har vi något för oss hela tiden.. Alla våra vänner är välkomna ner till oss o hälsa på bara att höra av sig först.....
Idag har Theo varit på kramhumör hela dagen det är så mysigt... Hoppas på fint väder imorgon så vi kanske kan gå till någon lekplats så han får leka av sig lite det behöver han precis som alla andra....


Kram på er alla där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar