Lilla Theo

Lilla Theo

fredag 11 november 2011

fredagens blog

Tänk då var det fredag igen.. Jag har varit hos kurator sen hade jag lite egen tid så jag åkte till mina underbara föräldrar för att hämta väska till helgen... Det var skönt att vara lite ensam, Theo hade haft en super mysig dag med sin pappa...Hela dagen hade han sagt MIN PAPPA :)
När jag kom hem så blev det middag sen fredags mys framför bollibompa innan det var dags för sängen iallafall för fina Theo.. Imorgon kl 9 åker jag bussen ner till Knutpunken för att bli hämtad där kl 9,30 sen bär det av på spa.. Så jag kommer inte kunna skriva i bloggen men kommer skriva desstu mer på söndag o då får ni lite bilder med :)
Jag kommer så klart sakna mina prinsar men jag vet att dem kommer ha 2 super mysiga dagar... Jag har slått vad med Juppe hur många gånger jag kommer ringa hem för att kolla hur det är med Theo, men jag har lovat mig sj att jag bara ska ringa när jag ska säga godnatt till Juppe :)
Jag kommer vara så utvilad inför nästa vecka o sen operationen veckan efter... Just nu saknar jag mest två av Theos kusiner Elin o Jocke.. Dem skulle kommit till oss helgen innan op det hade vi pratat om innan vi fick datumet :(
Jag vill bara krama dem båda och spela spel mm
Idag vill jag även säga GRATTIS till min ena systerson som blir hela 5 år idag...Moster med familj älskar dig o din bror :)
Kram på er
Hörs på söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar