Lilla Theo

Lilla Theo

måndag 10 oktober 2011

1 vecka kvar

Tänk att om 1 vecka sitter vi i Lund nu för nästa tisdag är det dags för underbara Theo att göra sin <3 operartion :(
Vi har ju visst detta sedan han föddes så det är såklart blandade känslor att åka dit. Vi vet ju att han måste göra detta för att kunna vara kvar hos oss.. Jag känner på mig att allt kommer gå super bra för han är en riktigt stark kämpe o visar vad han vill :)
Dagen har varit lugn en massa bus o mys med Theos pappa innan han stack för att jobba . Han har ju som sagt 3 pass denna veckan sen har han sem. Jag är jätte glad att mina föräldrar ska följa med till Lund och stå där vid vår sida i alla jobbiga stunder men även i all glädje :s
Det har hänt något positivt mellan Theo o hans pappa. Idag släppte han knapp sin pappa o när han blev ledsen så gick han ej till mig, vilket han aldrig gjort innan. Men det är skönt för mig :)

Skriver mer imorgon

Kram på er där ute

6 kommentarer:

  1. När man bloggar brukar man skriva minst 2 inlägg per dag. Det verkar som om din sambo kunde ta lite mer ansvar för ER son och låta dig få lite egentid. Man har rätt att vara hemma om ens barn är sjukt. Men det verkar ni inte förstå eller?

    SvaraRadera
  2. Kommer säkert gå kanon nere i Lund dom är ju bäst =) Har man inget vettigt att kommentera tycker jag man kan låta bli jävla skit kommentar från föregående "anonym" fy fan !!
    /Sofie

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Sofia, man skall inte uttala sig om man bara har en massa dumt att skriva.

    SvaraRadera
  4. Anonym: Kan man inte gå ut med vem man är så behöver man fan inte skriva heller. Vi vet att man har rätt till det detta är inte första gången vi är där. Men vi förlorar för mycket pengar på att han är hemma. Klart att han kommer vara där när han är ledig och han kan komma ner om det händer något.. Men som sagt kan man inte säga vem man är så HÅLL KÄFTEN

    SvaraRadera
  5. Ni kommer fixa det galant Camilla! Du har både dina föräldrar och Juppe som finns där för dig och Theo. Somd u själv skriver han kommer klara det! kram

    SvaraRadera