Lilla Theo

Lilla Theo

söndag 13 mars 2011

Uppdatering

Tänk så dålig man är på att uppdatera sin blogg
Idag är det min första födelsdag som mamma. Den började med att min fina sambo o son väckte mig med fin sång.. Sen i eftermiddag kom min underbara vän sandra med sina fina tjejer.. Vi åt lite tårta o jag fick paket o blommor :) Tack Sandra, Ängla o Lo.

Tyvärr har det hänt något mycket hemskt sedan jag skrev här sist den 28 /1-2011 somnade Theos fina faster in :( Vi saknar henne massor :(
Vi har även haft en fin begravning :(
Jag sänder en tank till min fina sambo som förlorat sin syster o hennes fina barn som förlorat sin fina mamma :(

Nu till Theo
I onsdags åkte vi till Lund för att Theo skulle göra röngen o bli inskriven på avd 67 .. Det var kul och träffa alla igen .. Sen på torsdagen skulle han sövas för att få in op rör i öronen+ göra en undersökning på sitt lilla hjärta.. Han vaknade för tidigt från narkosen så han var jätte arg när jag kom dit. Han behövde lite hjälp med syrgas i början :(
Vi fick sova i Lund en natt för han bloade från örat o sen för att han hade syrgas...
Vi träffade en jätte söt pojke, hans mamma o mormor...


Tror att det blir sjukhuset imorgon för Theo verkade ha ont i örat+ på halsen där dem gick in :(

Kram på er alla som följer vår fina familj.....

11 kommentarer:

  1. Beklagar sorgen!!
    Vad hände med Theos faster?

    SvaraRadera
  2. Det har stått om henne i HD

    SvaraRadera
  3. Han e duktig Theo. Han kämpar på o som alltid. Ge honom en kram ifrån mig till honom.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det ska jag göra gumman vi måste ses snart

    SvaraRadera
  5. ja de får vi göra. Jag ska intill hbg på onsdag. ska till netonnet då.

    SvaraRadera
  6. OKi kanske kan ses då en liten runda

    SvaraRadera
  7. Jag har tyvärr inte HD. :( Vad har hänt?

    SvaraRadera
  8. Grattis i efterskott! Vi beklagar verkligen det som hänt Juppes syster, hoppas Theo kryar på sig! Ni har haft en tuff start på detta året hoppas det vänder nu och att ni får en skön vår!
    Kram Maria (Micke Reuters sambo)

    SvaraRadera
  9. Tack.. Ja det hoppas vi med... Ja det e jätte jobbigt hörde att ni också var inlagda en runda :( tråkigt när barnen e sjuka... Vad har hänt med facebook eller har ni inte era kvar

    SvaraRadera
  10. lönt att ha en blogg när man inte svarar på kommentarer

    SvaraRadera