Lilla Theo

Lilla Theo

måndag 24 januari 2011

Hej alla som följer oss

Idag fick vi tyvärr åka iväg med vår lilla ängel :( då han inte ville äta mycket igår o hade feber hela dagen. Vi fick åka hem igen men vi skulle komma tillbaka om det inte var borta imorgon :(
Ikväll har han bara ätit lite men det kom ut lika fort igen :( han har varit gnällig och fått attacker där han skrikit:(
Vi får se hur han mår imorgon hoppas han slipper vara sjuk

Imorgon ska även jag träffa lite folk har ju satt upp mig som timanställd inom barnomsorgen :)
Sen ska jag på möte på arbetsförmedlingen alltid lika kul :)

Vi väntar fortfarande på att dem ska ringa från lund men jag får nog ringa dem också imorgon

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna att han blir frisk snart gumman. Ja det hade säkert känts bättre för er att veta vilken dag de e dags för op.
    Kramiz

    SvaraRadera