Lilla Theo

Lilla Theo

fredag 16 april 2010

Theos första op idag

Idag har vår lilla Theo genomgått sin första op allt gick jätte bra o det ser bra ut efter nu... .Som det ser ut nu så kommer han ner på sin avd imorgon då ska vi mysa med han massor :)

Den op han har gjort idag trodde dem att dem kunde vänta med till han var 4-5 månader men det gick inte för värdena förändrades massor igår o inatt så det var skönt att det blev gjort fast det var jobbig jag e glad att jag har min underbara sambo.... Jag älskar dig juppe....
Dem har satt in ett rör på ca 50 mm som gör att han syrresätter sig sj utan hjälp så nu blir inte nästa op förrän han e 1,5- 2 år så skönt... Snart kan vi känna oss som en hel familj

Som det ser ut nu så e vi hemma till nästa helg :)

Älskar mina pojkar

2 kommentarer: