Lilla Theo

Lilla Theo

tisdag 20 april 2010

Hoppas allt går bra nu

Då har vår lilla son varit på op idag igen :(
Allt gick jätte bra o vi som föräldrar tycker han såg annorlunda ut nu efter denna op än efter förra...
Tack mamma o syrran för att ni kom ner så vi fick skratta lite det behövde vi :)
Vi är glada att vi har dem vänner o familj som vi har annars hade det blivit jobbigt :)
Jag är glad att jag har juppe
Älskar dig min fina sambo....

Mamma o syrran kom som sagt ner idag o det e vi väldigt tacksamma för :)
Jag älskar er

Skriver imorgon om jag hinner

Kram

2 kommentarer:

  1. klart vi ställer upp med lite skratt... de får man ibland tur vi inte gick vilse i kulverten var ju ett tag sedan jag jobbade

    SvaraRadera
  2. Det var tur att vi hitta :)
    Tur man kan skratta när det e jobbigt

    SvaraRadera