Lilla Theo

Lilla Theo

fredag 8 januari 2010

Sockerbelastningen

Idag har jag varit hos barnmorskan för att jag skulle dricka den sockerblandningen :) Den var mycket godare än vad alla sa :P
Men jag ska få göra om det för mitt hb-värde ligger på 103 o det e lågt så jag ska börja med järn tabletter ikväll... Sen mitt blodsocker la rätt högt det la på 9,2/9,3 så jag måste sluta äta så mycket godis o dricka så mycket Coca Cola:)

Idag kollade dem hjärt ljudet med på den lilla o mätte magen
Hjärtat låg på 129/131 och där brukar det ligga när jag e hos barnmorskan...När jag var på sjukhuset i Helsingborg låg det på 149/151 så dem vet inte om det hade sänkt för att barnet var uppstressat när jag fick åka in eller om höger kammaren krånglar igen :( Hoppas på det första.................
Min mage är 30 cm nu tänk vad stor den är så mysigt att ha den där :)

I Helgen vet jag inte vad som händer älskling är ledig men vet ändå inte :)

2 kommentarer: