Lilla Theo

Lilla Theo

lördag 23 januari 2010

Hej alla

Nu skriver jag här igen... Tyvärr har jag inte skrivit på 1 vecka nu igen hehe

I veckan har jag jobbat o sen var jag o kollade på förlossningen i Helsingborg det var inte så läskigt som man lätt kan tro..
I fredags var jag hos barnmorskan vi lyssna på hjärtat det lät jätte bra sen gjorde jag min nya sockerbelastning värdena är inte helt hundra mitt blodsocker ligger på 8,7 så det e rätt högt men det har ju gått ner lite.. Men jag ska köpa en sådan man sticker sig med ändå så man har koll på det :)

Nästa vecka bjuder på en del skoj
Måndag: Jobb o bara mys
Tisdag: Jobb O sen kanske hälsa på min syster eller något annat. Kl 11. 30 Ska vi till Alf på sjukhuset här i stan för att göra nytt ultraljud
Onsdag: Jobb sen till min sambos faster ska få träffa henne för första gången ska bli trevligt
Torsdag : Jobb sen vet jag inte någon som har förslag
Fredag: Jobb sen blir det nog hemma kväll

Imorgon Söndag går jag in i v 32 tänk bara 8 veckor kvar sen finns vår ängel här

Namn som vi har bestämt
Flicka: Tindra Josefin Makilla
Pojke: Theo Willhem Rolf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar