Lilla Theo

Lilla Theo

tisdag 24 april 2012

Tisdag

Idag mår jag super bra , jag e så lycklig med min underbara son o sambo :) Idag cyklade jag o Theo till dagis , det är så kul att cykla med han nu för han pekar på allt :) När jag hade lämnat han blev det en cykeltur till mina underbara föräldrar som sen släppte mig på väla när dem skulle på andra ärende.. Blev ej något handlat då jag glömde mitt pressentkort hemma vilka var irriterande :( Men blev iallafall lunch på Graffiti :) Ska snart cykla och hämta prinsen igen :) Får se om vi cyklar inom någon lekplats på vägen hem eller vi kör hem direkt :) På tors ska jag stå på loppis på öppna förskolan ute på planteringen. Behöver rensa lite  bland Theos kläder :)
Nu vet jag ej vad jag ska skriva mer men kommentera gärna KKKKKKKRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar