Lilla Theo

Lilla Theo

torsdag 1 mars 2012

Min älskade lillebror och Theos älskade morbror

Min lillebror är en person som alltid funnits för mig när jag var yngre.. Vi har alltid haft lite ombytta roller :) .... Vi har typ aldrig bråkat vilket är skönt.. Jag minns en dag vi bråkade det var den 9/4-2004 och vi blev inte vänner innan jag o vår syster satte oss i bilen... Några timmar senare var jag och min syster med i en trafikolycka där vi körde in i mitträcket på motorvägen men som tur var så körde bara syrran i 70 km vilket räddade oss :)...Sen den dagen har vi alltid sagt att vi älskar varandra när vi går ifrån varandra var vi än är och när vi pratar i telefon... För efter den olyckan insåg vi hur snabbt man kan förlora någon man älskar... Det är även hans förtjänst att jag står där jag är idag, för i skolan blev jag väldigt mobbad och tänkte många gånger att varför ska jag leva ingen tycker om mig ändå.. Men varje gång dem tankarna kom upp så tänkte jag på min underbara lillebror o då kom jag på varför jag skulle leva... Sen den 4/11-2001 blev jag även faster till en underbar pojke så då fick jag ännu mer att leva för.. Har blivit faster en gång till o moster 2 gånger till även det till pojkar <3
När jag skickade medelande till min lillebror att jag skulle ha barn var han i Grekland men lovade att komma hem innan jag skulle födda. När vi sen fick smällen att vårt barn inte var frisk o ingen visste om den skulle överleva så visste jag knappt hur jag skulle säga det till verken lillebror eller någon av dem andra 2 syskonen... Men min lillebror har alltid funnits för mig under graviliteten och när Theo väl föddes men vi var jätte rädda alla varje dag om han skulle överleva eller vi skulle förlora han men när han var 20 dagar visade han att gud inte skulle få hämta han utan han kämpade sig igenom en blodpropp vilket ingen trodde att han skulle klara inte ens kirurgorna :(.....




Jag är glad att du är min lillebror och jag älskar dig av hela mitt hjärta glöm aldrig det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar