Lilla Theo

Lilla Theo

tisdag 28 juni 2011

Dags igen

Theo har varit lite gnällig o tröttare än vanligt i några dagar nu hemma :(
Men idag på dagis o igår har han varit precis som vanligt.. Idag när han kom hem så somnade han kl 16 o sov 1 timme men var ändå lika gnällig o när vi gick bort till en kompis så släppte han inte mig :(
När vi kom hem så kollade jag febern då var den uppe på 39 grader :(
Tycker så synd om honom hoppas bara han får sova hela natten...
Så det blir att ringa dagis imorgon o säga att han e hemma frågan är ju om han kommer tillbaka denna veckan eller jag håller han hemma på fredag också vi får se....
IDag har jag varit hos min syster det var lika kul som vanligt att träffa mina fina syskonbarn..
Jag saknar mina andra 2 syskonbarn massor får snart träffa dem när den yngsta blir 4 år :)
Tänk att det snart är 1 år sedan Theo gjorde sin gleen op :( Men så bra han har varit sedan han gjorde den....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar