Lilla Theo

Lilla Theo

söndag 22 maj 2011

Hej

Tyvärr har det varit ett litet brike på dagboken lite . Har ni saknat det eller :)
I måndags började Theo inskolas på dagis. Han har fått en jätte bra assistent och personalen är super bra med..

Så i fredags lämnade vi han kl 9-15 på dagis detta gick bättre än vad jag trodde, när vi kom o hämtade han så var min mamma med för Theo skulle sova där. Jag hade fått att gå på tjejdagen med HIF av mamma,pappa o lillebror när jag fyllde år... Jag hade jätte kul men saknade min prins sen efter fotbollen som HIF vann så gick jag ner till dickens för att träffa min fina sambo..
I helgen har det bara varit mys. Nu ikväll blir det mys med pizza + att vi ska tvätta.
Imorgon är de dax för dagis igen Theo verkligen älskar det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar