Lilla Theo

Lilla Theo

onsdag 25 augusti 2010

Hej

Idag var jag, mamma o pappa i Lund för att jag skulle göra EKG och ultraljud på mitt fina o speciella hjärta..

Först vägde dem mig o kolla hur lång jag är
Jag väger 7600 gram o är 70 cm lång.. Jag blir även 20 veckor idag tänk vad tiden går fort. Nu vill jag inte sitta i knäet längre eller ligga i vagnen jag ska sitta i vagnen o vara på golvet hela tiden.. Idag så hasa jag mig lite fram själv hos faster.. Nuvarande planering är att den 15 september blir det någon som heter CT röngen, det e inget farligt men jag kommer sova när jag gör den för att man måste ligga stilla annars blir det inte bra.. Sen kommer vi få sova över i Lund en natt, men det gör inget för vi älskar ju lunds sjukhus..

Jag var även hos öronläkaren igår och dem kanske tänker operera in ett rör i mitt öra när jag är ca 1 år. eller iallafall väger över 10 kg..

Mitt hjärta såg jätte bra ut min syressättning log på 94 % vill säga super bra för att vara ett hjärtbarn..
Imorgon ska jag o mamma åka till öppna förskolan var ju ett tag sedan vi var där


Kram på er

Mamma skriver lite mer i helgen

2 kommentarer:

  1. Jag tycker ni är jättestarka, speciellt lille Theo. Helt otroligt vad små barn kan klara av.
    Lycka till i framtiden. Ta hand om er med mycket glädje och skratt.

    Kram Regina

    SvaraRadera
  2. Tack gumman det behövde vi kram

    SvaraRadera